22 באוגוסט 2014

ממתקי קיץ

אחרי ששככה הסערה, הגיע זמנם של הדברים הנעימים לצוץ החוצה. הפקה מעוצבת ורעננה לימי הקיץ שנותרו

יש שלושה דברים שעושים לי טוב על הלב וגורמים לי רגעי אושר קטנים ביום יום (חוץ מדברי החוכמה של הילדים, הציורים שהם מביאים מהגן והתעודות בסוף השנה...) – קפה מוקדם בבוקר, אבל כזה הפוך, דל שומן ולא חזק, עם קצף טוב, רצוי בבית הקפה השכונתי; בדים בשלל צבעים, רצוי כשהם עוטפים כריות; וכלי וינטג'. כשהפציע הקיץ, הגיע יחד איתו הרצון להתרענן במשקה קר, עם אותו בית קפה ובלי לפסוח כמובן על העונג שיש בישיבה לצד כריות יפות. כל אלה אותתו לי לקחת את עצמי ואת כל המרכיבים האלה, לשלוף את המצלמה ולתקתק הפקה קסומה ונעימה.


צילום: לימור קלר
כל היופי הזה, שהופק וצולם בימים הראשונים של "צוק איתן", עוד לפני הכניסה הקרקעית, המתין בסבלנות לימים השקטים שאחרי הלחימה. הייתי צריכה, כמו כולנו, לחוות מעט מן היופי של העם כדי לפרסם את הצילומים הללו.

צילום: אלה בורמן
אז בית קפה יש, כריות יש בחנות הטפטים והבדים, ולגבי הכלים – או! כאן עוזרת מאוד העובדה כי מאז שאני כותבת באתר בניין ודיור, זכיתי להכיר לא רק עסקים מעניינים ומדהימים, אלא גם את האנשים העומדים מאחוריהם. בכתבה שריכזה פינות חמד בהן אפשר למצוא עתיקות ופריטי וינטג', צדה את עיניי אלה בורמן, שמקדישה הרבה מזמנה לצילומים מרהיבים של הפריטים שברשותה. אלה שמחה להשתתף בהפקת הקיץ שלי, "מטפטים" תרמו את הכריות, ודותן מ"נחלת בנימין" את המקום ואת הסיידר הקרררר...

 צילום: לימור קלר
את סיידר התפוחים מכינים במטבח של "נחלת בנימין" מתרכיז של סיידר הגליל עם הרבה קרח גרוס וחתיכות תפוח עץ גרנד סמית.

צילום: לימור קלר
 
 
צילום: לימור קלר
 אלה הביאה איתה מכונית גדושה בכלים ובפריטים. בחרנו מתוכם את אלה שהתאימו לנו לכריות הצבעוניות, וסידרנו פינות שונות בחצר שעברה שיפוץ ממש לא מזמן.

צילום: לימור קלר
 
 
צילום: אלה בורמן

טווח המחירים של הכלים נע בין 40 שקל ל-150 שקל ואפשר להזמין אותם ישירות אצל אלה. מחיריהן של הכריות נע בין 350-170 שקל, והן ניתנות לרכישה במטפטים, אצל שרון ואלירן, לפי הזמנה.

 צילום: לימור קלר
 צילום: לימור קלר
היה חם, ודותן דאג להרוות את צימאוננו לא רק בתה וקרח, אלא גם הפעיל עלינו את המאווררים, לספיגה קלה יותר של הלחות המישורחופית.

מעבר לאזורי הצילום שארגנו, רציתי עוד כמה סצינות לא שגרתיות, ואז כבר נשכבנו, עלינו, ירדנו וצילמנו את הכריות והכלים במין ערבובייה שכזאת, שתעשה לנו קצת בלגן בסדר:

 צילום: לימור קלר
 צילום: לימור קלר
 צילום: לימור קלר
אפילו התכבדנו באזעקה בלתי נשכחת במרחב דן, כשהמרחב המוגן היחיד שלנו נשק לוויטרינות מלאות כוסות זכוכית ובקבוקי יין. אבל עברנו את זה...

ד"ש ממני ומאלה ורק בשורות טובות J



לימור קלר

מעצבת פנים
 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה